petek, 17. oktober 2014

Čokoladni cupcakes z vanilijevo šlag kremo + cakepops



S kolegicami smo se zmenile, da se po počitnicah, ko smo se spet vse nabrale na slovenskih tleh, končno dobimo, da malo poklepetamo in se podružimo. Sem se hitro javila, da bi nekaj spekla. Seveda si je bilo treba med službo in letanjem po opravkih pred začetkom šolskega leta nakopati še to. Nisem srečna, če se mi ne mudi. :)

Tako sem dopoldne pred šihtom hitela peč muffine, delat okraske, oblivat cakepop-se. Dela sem imela toliko, da sem si zaradi naglice za kosilo skuhala neslane torteline. Tako da sem na avtobus tekla lačna pa pazit sem mogla, da se cupcake-si v škatli ne prevrnejo in zmečkajo. :)



Da ne govorimo o kremi na vrhu. Ni bilo misliti, da bi mi uspelo narediti švicarsko masleno kremo z belo čokolado. Za take dneve imam v globinah kuhinjskih omaric spravljeno šlag kremo. Ta je čisto dobra, lepo se jo da brizgat in stoji na mestu. Vse kar rabim. :)

Za osnovo sem naredila čokoladne muffine, ki so nevtralni, primerni za okraševanje. Po tem receptu iz kulinarike sem jih naredila že stokrat. So mi zelo všeč, ker so rahli. Skoraj prepolovila sem količino sladkorja, saj so že sami po sebi sladki zaradi čokolade, ki je notri.



Okraske sem izrezala iz papirja, nanje pisala s črnim tankim flomastrom in jih pritrdila z lepilnim trakom na špile za ražnjiče. Zaradi tega sladica izpade kjut in lepa, četudi je krema malo postrani nabrizgana.



Iz te mase pride kar veliko muffinov, dva pekača in pol sigurno, če delamo take, da so ravni in primerni za brizganje kreme. Sama sem maso prepolovila, pa sem dobila en pekač malo preveč visokih muffinov in pa še sprobala sem nov silikonski pekač iz Hofferja, v obliki mini pekača za kolač. Ko sem mini vence jemala iz modelov so razpadli, zato sem iz njih naredila cakepops.


ČOKOLADNI CUPCAKES Z VANILIJEVO ŠLAG KREMO

MUFFINI
1/4 skodelice surovega masla
15 dag čokolade
2 jajci
1 in 1/2 skodelice sladkorja
2 skodelici moke
1 in 1/2 skodelice mleka
2 žlički pecilnega praška
1/2 žličke soli
vanilijev sladkor

KREMA
vrečka šlag kreme
mleko



Maslo in čokolado stopimo nad paro ali v mikrovalovni pečici. Ta čas v posodo ubijemo jajca, dodamo sladkor, vanilijev sladkor in sol. Vse skupaj miksamo do penastega videza.

Stopljeno čokolado z maslom vmešamo v jajčno zmes.

Izmenično dodajamo moko s pecilnim praškom in mleko. Pri teh muffinih ni potrebno paziti kako mešamo. Kar z mikserjem vse dobro premešamo.

Pekač za muffine obložimo s papirčki za peko. V vsakega nadevamo maso z žlico. Modelčke napolnimo le do polovice, saj se med peko kar konkretno dvignejo.

Pečemo jih na 180°C, 20 minut. Pustimo, da se ohladijo.

Šlag peno naredimo po navodilih na vrečki. Uporabila sem 160mL mleka in nastala je ravno prav mehka krema za brizganje. Uporabila sem zvezdast nastavek s 15mm premera.


CAKEPOPS



Ponesrečene kolačke sem razdrobila v posodo in dodala šlag kremo, ki je ostala.

Oblikovala sem za oreh velike kroglice in jih nataknila na lesene špile za ražnjiče.

Stopila sem belo čokolado in cakepops-e oblila ter jih posula s pisanimi mrvicami in lešnikovim krokantom.

Potem so romali v zamrzovalnik, kjer se je čokolada zelo hitro strdila in ni bilo bojazni, da bi se ob shranjevanju poškodovali.



 Uf, zelo dolga objava. Sem se kar zmatrala. :)

sladkosnEda



2 komentarja:

Vesela bom vsakega komentarja! :)