četrtek, 31. julij 2014

Čokoladni muffini s kokosovim srcem

Že več kot leto zbiram pogum, da bi pričela s pisanjem bloga. Kuharskega. V večji meri sladkosnedega :) Ime, ki sem si ga izbrala, ni kar tako. Pravi, da sem sladkosnEDA. Pa še res je!

V svoji prvi objavi bom predstavila noro dober recept za muffine, ki sem ga zasledila na več slovenskih kuharskih blogih. Sama sem se držala originalnega recepta irene23.
Tile kolački so super čokoladno sočni - zaradi jogurta, ki je notri, I guess. Da ne govorim, kako so bili vsi prijetno presenečeni, ko so ob prvem ugrizu dosegli kokosovo sredino. Pa še izredno fotogenični so :) Sama sem jih v enem tednu naredila 2x. Pa sigurno se bodo še znašli v moji pečici!



ČOKOLADNI MUFFINI S KOKOSOVIM SRCEM

KOKOSOVO SRCE
100g mascarpone sira ali ABC sirčka
100g kokosove moke
2 jedilni žlici sladkorja v prahu
1 vanilin sladkor

MUFFINI
275g moke
2 čajni žlički pecilnega praška
½ čajne žličke sode bikarbone
4 jedilne žlice kakava
1 jajce
130g rjavega sladkorja
80g zmehčanega masla
3dl tekočega jogurta

Zmešamo kokos, sirček in sladkor, da dobimo gosto maso. Oblikujemo kroglice- sama naredim 18 kroglic. Pozneje namreč spečem pekač in pol muffinov, da pridejo manjši, bolj praktični. Kroglice shranimo v hladilnik.

Maso za muffine naredimo tako, da v eni posodi zmešamo moko, pecilni, sodo in kakav. V drugi posodi pa zmiksamo jajce, sladkor in zmehčano maslo. Ker rjavega sladkorja, nisem imela, sem uporabila 110g običajnega belega sladkorja. Gladki zmesi dodamo jogurt. Nato primešamo suhe sestavine.  Ne se ustrašit - masa mora biti zelo gosta, da se kokosova kroglica med peko ne posede na dno.

Polovico testa nadevamo v modelčke in na sredino vsakega položimo kroglico. Prekrijemo z drugo polovico mase. Pečemo 25 min (ne več ali manj, so ravno prav pečeni) na 180°C, brez ventilacije.  

Po želji lahko muffine prekrijete s čokoladnim oblivom ali okrasite z masleno kremo. Meni so bili sami čisto zadosti, okusni in zelo nasitni.
Namesto kokosove sredine lahko na sredino kolačka damo žlico Nutelle. Tega recepta še nisem preizkusila, so pa baje božanski.


Uspešno peko želim!

1 komentar:

  1. OOOOOO, to se bo pa znašlo tudi v moji pečici. ;) Ko preizkusim, objavim! :)

    OdgovoriIzbriši

Vesela bom vsakega komentarja! :)